Plugg,plugg och åter plugg

Har nyss suttit och pluggat, men orkade bara plugga ca 30 minuter. Har jobbat 6 timmar idag så är dödstrött. Hela dagen idag har jag bara pluggat och pluggat, tror jag dör snart bokstavligen och måste läsa ut religionsboken nu ikväll känner jag. Mailade min psykologi lärare och ett arbete jag gjorde för 100 år sedan måste jag komplettera nästa måndag, dock får jag göra det muntligt så det känns rätt bra ändå, fick IG+ på det.. seriöst.. IG+?! jag ska fan ha ett G på den uppgiften iallafall, det ska jag se till. Tråkigaste uppgiften vi haft, skriva om Änglagård, tror jag dör. Nä nu blir det en komma-ihåg-lista igen då.

Tisdag den 31 Maj
-Redovisning av APU (KLAR!)
-Delredovisning av dokumentärfoto (Tror bara att vi ska prata...)

Onsdag den 1 Juni
- Religionuppsatsen ska in (Långt ifrån klar!)

Torsdag den 2 Juni
- Redovisning av det egna arbetet på psykologin (snart klar!!)
- Redovisning av grupparbetet på psykologin (????)

Tisdag den 7 Juni
-Komplettering på änglagård, muntligt

Onsdag den 8 Juni
- Redovisning av dokumentärfoto

Yeeey känner att jag kommer dö innan sommarlovet är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0