Kulig helg

Tänkte ta och berätta om min händelserika helg. I fredags så pluggade jag satan rent ut sagt för att sedan fara ner till min käre vän Julia rätt sent dock, sen for vi och Madde och Sofia till ljustorp, det var rätt dött där men sen kom fler människor och det blev roligare men knappast en värd kväll om man säger så. Jag & Julia åkte hem till henne och sov kring 02:00 kanske? lördag morgon hade småtjejerna match och det blev vinst med 1-0, underbart. Sedan åkte jag hem, sov lite och pluggade lite mer för att sedan ta en tripp till Julia igen, vi for ner till Mikaela och förade, och det gjordes riktigt goda drinkar kan jag lova, verkligen någonting jag ska börja dricka jämt! Sedan for vi 3 och några till in till stan och det var en klart värd kväll kan jag lova! Var inte hemma förän ca 05:00 imorse, drygt med tanke på att solen började gå upp och jag skulle kliva upp 09:00, var barnvakt i 3 timmar, höll på att simna hela tiden typ. Sedan for jag till farmor och farfar och umgicks med dom och familjen såhär på morsdag och sedan åkte jag och var med Elin och vi peppade såklart satan inför mallorca resan i augusti sedan blev det träning och nu sitter jag här och har pluggat klart för kvällen känner jag, är dödstrött efter att ha sovit i 4 timmar inatt. Nä nu ska jag se om jag kan stryka någonting på min "göra lista" sedan blir det sängen.

- APU redovisning (ALMOST DONE!!!)
- Intervju
- Psykologi, eget arbete
- Psykologi, grupparbete (kan inte göra så mycket på det dock)
- Läsa religionsbok
- Skriva uppsats på religionen
- Dokumentärfoto

Öhm japp så duktig är jag, men har faktiskt kommit långt på psykologin men som ni ser, mycket kvar på väldigt kort tid, jag kommer dö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0