3 skoldagar kvar...

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli halv 6 så att jag kan åka iväg och jobba på bogrundet med laget, känns lite jobbigt men hoppas vi är många så det går snabbt. Känner mig både överdrivet taggad och överdrivet deppig att det snart är sommarlov, den eviga frågan: hur ska jag hinna?!
Vet att ni älskar min lista så kör den en gång till (för mig eget bästa)

Tisdag den 31 Maj
-Redovisning av APU
-Delredovisning av dokumentärfoto


Onsdag den 1 Juni
- Religionuppsatsen ska in (Långt ifrån klar!)

Torsdag den 2 Juni
- Redovisning av det egna arbetet på psykologin (snart klar!!)
- Redovisning av grupparbetet på psykologin (????)

Tisdag den 7 Juni
-Komplettering på änglagård, muntligt

Onsdag den 8 Juni
- Redovisning av dokumentärfoto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0