Låång helg

Gav mig själv lite ledigt idag, hade bara en lektion, religion och vi skulle redovisa men jag var inte klar så jag skickade mail till min lärare och frågade snällt om jag fick skicka in den i morron eller på fredag och drog värsta föredraget om att jag haft väldigt mycket plugg, därför var jag inte klar, jätte söt och snäll var jag. Jag fick ett "Ok" tillbaka... hfmp lovar att jag kommer få sänkt betyg pga det där, aja whatever. Lång helg nu, ledig idag, i morron, fredag, lördag, söndag och måndag! :D

- APU redovisning
- Intervju
- Psykologi, eget arbete (dock ej redovisat än)
- Psykologi, grupparbete (kan inte göra så mycket på det dock)
- Läsa religionsbok
- Skriva uppsats på religionen
- Dokumentärfoto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0