Snart är pluggskiten slut!

Gårdagen blev lyckad enligt mig. Jag & Julia ville verkligen ut men hittade inget så vi åkte ner till Mikaela dit kom även Jonas så vi satt i stort sett och gjorde ingenting i kanske 1 timme, tillslut fick vi nått ryck och satte oss och började dricka och spela ölspel och dylikt. Sedan kom även Johannes ner och var social sedan kom även Christoffer och sist kom Lidde, så enligt mig en helt okej kväll. Vaknade upp hos Julia imorse och åkte och jobbade på bogrunde i ca 1,5 timme, bra skönt att vi slapp stå där så länge. Nu sitter jag iallafall här och väntar på att tiden ska gå. Sedan blir det träning och efter det beger vi oss till åstön, kulkul :)


- APU redovisning
- Intervju
- Psykologi, eget arbete (dock ej redovisat än)
- Psykologi, grupparbete (kan inte göra så mycket på det dock)
- Läsa religionsbok
- Skriva uppsats på religionen
- Dokumentärfoto


I CAN SEE THE LIGHT!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0