I was in a tunnel and couldn't see the light

Har inte varit så duktig på att upptadera men nu kommer en liten sammanfattning om vad jag har gjort.
Onsdag; Var mest bara hemma och pluggade sedan hade jag träning för att sedan åka hem till Julia där vi skulle sova men istället åkte vi hem till mig kring 00:00 och sov här.
Torsdag; På dagen åkte jag och Julia hem till henne och hon klippte mig, nice nice sen gjorde vi inte så mycket. Jag åkte sedan hem och åt och packade inför match. Spelade på hemmaplan mot Alnö, förlorade med för mycket och det gick åt helvete för mig. Sedan åkte jag hem till Julia och vi begav oss sedan till Elin där även Moa var, där satt vi ett par timmar och snackade massa skit som vanligt, sedan åkte jag och Julia till henne och sov.
Fredag; Klev upp tidigt, jag och Mikaela var och målade ett garage i 5,5 timmar hos några jag känner, bra drygt men ändå helt okej.. ehm ja. Sedan drog jag till Julia och efter en jävla massa om och men slutade vi i sok stugan i timrå på fest, var inte sådär skit kul men men, sedan åkte jag och Julia hem och sov.
Och idag klev jag upp och åkte med fröken fotograf och fotade ett bröllopspar, sedan begav jag mig till Julia en snabbis sedan åkte jag till Mikaela och nyfikna som vi var så åkte vi och kollade vart det brann då det hade åkt massa brandbilar i söråker hela dagen, dock var det ju inte direkt lika roligt när vi fick se vems hus det faktiskt var. 

Nu sitter jag här och är dödstrött men plugget väntar. 

- APU redovisning
- Intervju
- Psykologi, eget arbete (dock ej redovisat än)
- Psykologi, grupparbete (kan inte göra så mycket på det dock)
- Läsa religionsbok
- Skriva uppsats på religionen
- Dokumentärfoto

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0