Alldeles för mycket (lite) att göra

Oj oj oj vad jag känner att jag skriver alldeles för mycket, får dra ner lite på detta. (japp min humor är på topp klockan halv 2 på en tisdags natt) Har faktiskt inte haft så mycket för mig den senaste tiden. I helgen var jag nere i Stockholm och firade midsommar med släkt och vänner, det var roligt att se alla igen. Måndag och tisdag denna vecka har jag känt mig.. ensam på nått sätt. Mina kära vänner dissar mig, antingen så jobbar dom eller så har dom flytt till P&L. Märkte btw för bara någon sekund sen att jag saknar mitt blonda hår (heartbroken) ja detta är ju väldigt passande med tanke på att jag färgade håret brunt idag, för att få bort den fula färgen som blivit av allt duschande. Men jag trivs som brunett och planerar att leva livet som detta ett tag till men jag garanterar att jag kommer någon gång och inte om alltför lång tid att färga tillbaka till blont, jag trivs liksom för bra i det.

Imorgon kommer troligen bli en väldigt händelselös dag då jag kommer vandra omkring (rättning; ligga i sängen) och göra ingenting, men faktiskt så kommer ju min kära morbror upp från huvudstaden, plus att jag har träning, oj oj oj här händer det grejer minsann. På fredag åker päronen till Norge så då har jag huset by my self så det blir mys med mina kära vänner på min balkong kan jag lova, bruna ska vi bli!

Ska försöka att slå igen ögonen nu, lär gå rätt snabbt med tanke på allting jag har gjort idag!


En släkt som är otroligt rolig att umgås med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0