Våra brister gör oss till människor

Kul att jag har roligt. Ensam i detta stora hus och mina kära vänner kommer inte föränn 23:00 ikväll så.. jag kör på en lista jag.

Har så lite för mig så jag tog denna av Jennie. Hoppas det var okej!

Om dig
Namn:
Ida Maria Christina Olsson
Födelsedatum: 6 December 1993
Födelseplats: Sundsvalls BB dårå
Bor: Söråker
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunett
Längd: Typ.. 168 cm
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Skytten
Kär: Ickee

Har du under den senaste månaden
.. Shoppat?:
Tror fan inte det! O.o
.. Skejtat?: Näe
.. Bakat?: Nix
.. Stulit något?: Näe
.. Motionerat: Japp
.. Solat: Ja
.. Haft sex: Ickee
.. Tappat bort saker: Har jag säkert

Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för:
582 st! :)
.. piercings: ...Öronen? :)
.. tatueringar: Inga.. ännu
.. syskon: Emma & Anna
.. saker jag ångrar: Mycket, väldigt mycket
.. skor: Ingen aning
.. mascaror: 1
.. personer du kysst: 989 :)
.. förhållanden du haft: 1

Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola:
Cola
McDonalds eller Burger King: Donken
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Vanilj
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller Pizza: Hmm... beror på
Läppstift eller läppglans: Öhm...
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Cider

Ärligt
Svär du:
För mycket
Sjunger du: Jadå
Duschar du varje dag: Oftast
Gillar du skolan: Njaa
Kommer du överens med dina föräldrar: För det mesta så :)
Tuggar tuggummi: Japp
Plattar håret: Jao
Gråter du: Händer det också

Har du någonsin..
.. Blivit kallad hora?:
Japp
.. Blivit nedslagen?: Näe
.. Kissat ner dig?: Som liten? :)
.. Ljugit om din ålder?: Japp, när jag var liten :)
.. Bråkat utan anledning?: Oh ja
.. Kallat dina föräldrar cp?: Ja
.. Varit uppe 24 h?: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0