Kul kul kul

Oj oj oj vad jag är duktig på att skriva, men går inte mer in på det nu. Har inte gjort särskilt mycket på senaste tiden, har varit med Elin endel, roligt roligt. På tisdag natt var vi även ett gäng på 8 personer och såg Harry Potter and the deathly hallows part 2, den var faktiskt riktigt bra. Har börjat mitt sommarjobb också, säljer jordgubbar på Ica i söråker, kul kul. Klockan är 10:19 och jag fattar inte vad jag gör uppe nu, börjar jobba klockan 14:00 men men that's life. Senare ikväll ska vi tydligen ha grillfest här hemma med lite släkt och vänner, kommer bli roligt att träffa alla igen.

I övrigt händer inte så mycket, lite trist att det verkar vara så dött trots att det är sommarlov, får se till att hitta på någonting snart! Annars längtar jag sönder tills jag & Elin beger oss till Magaluf. Syrran skrämde upp mamma genom att påpeka att det springer runt en seriemördare i magaluf just nu, vad tryggt.

Inte sådär jätte intressant inlägg men men, ska köra lite styrke träning med syster nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0