Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

För första gången på länge känns det faktiskt att jag har sommarlov, sen att det suger är en annan femma. Är vaken hela nätterna och kliver upp precis när jag känner för det. Sen gör jag inte särskilt mycket på dagarna och det är väldigt trist. Men nu har både jag själv och mina tjejer börjat träna igen så nu har jag lite att göra iallafall.

Igår umgicks jag lite med Elin och Moa en kort stund sen träffade jag även Mikaela och Madde, trevligt trevligt sen låg jag vaken hela natten och kunde inte slå igen klotögonen. Dagen bjuder väl inte på så mycket egentligen, tänkte kila ner till Ica och sälja vykort strax, jag brukar inte skämmas lätt men det här känns fan pinsamt O.o
Ikväll har småtjejerna träning också sen förhoppningsvis hittar jag och mina kära vänner på någonting ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0