Du får passa dig som satan

Så lördagen blev inte riktigt som jag tänkt mig om jag ska vara ärlig. Började dagen men att faktiskt vakna i tid och åka iväg med fröken fotograf på bröllop, väldigt intensivt men rolig och lärorikt. Så otroligt vackert brudpar. Dock var vädret inte så bra, well där ljög jag för paret var det kanonväder men inte för en fotograf. Så sammanfattar min dag som vacker, haha.

Åkte hem, käkade världens godaste grillmat, mums säger jag bara. Fixade mig lite, kollade lite på minnesstunden för de drabbade i Norge på tv, blir gråtfärdig och fruktansvärt irriterad på samma gång. Sedan åkte jag till en vän där det satt folk men jag drog därifrån redan efter ca 1,5 timme, pallade inte mer.

Så nu sitter jag här och funderar på att lägga mig i sängen och kolla på någon film, lär ska bli mulan eller nått sånt.


Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0