Åh till magaluf!

Klockan är strax efter 3 på natten och jag kom nyss hem. Dagen har jag spenderat genom att stå på ica och sälja min vackra (host) vykort i 40 minuter, fick 12 sålda och tjänade in 300 kr det klirrade faktiskt rätt bra i kassan. Senare umgicks jag lite med mina väldigt fina vänner Elin och Moa för att sedan träna mina småtjejer. Kvällen spenderade jag på det där läskiga stället varvet med fina vänner, vi spelade TP (jag förlorade) och snackade om allt mellan himmel och jord. Tanken var att vi skulle sova där men jag ville väldigt gärna sova i min egna säng så jag och Mikaela satte oss på vrålåket och tutade till Söråker, ganska nice.

Morgondagen blir det att jobba som assistent till fröken fotograf på ett bröllop i en sådär 6 timmar, ganska nice faktiskt, sen vet jag inte riktigt vad som ska hittas på, tror ärligt talat att jag blir hemma, kan vara rätt skönt det också. Städa rummet, rensa garderoben, umgås med mina päron, låter som en ganska mysig lördag (torris varning!!!)

Nu ska jag tvätta av mig spacklet, bre mig en macka, slå på tvn och lägga mig i min underbara säng.


15 dagar kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0