Today I don't feel like doing anything

Tisdag idag, har varit hemma ett par dagar nu och det känns bättre (denna känsla ska jag komma ihåg) Började även skolan idag och jag trodde allting skulle kännas jätte jobbigt men det gick förvånadsvärt bra. Hela dagen kändes bra idag. Känner att det här året kommer bli bra för att det kommer att göras förändringar på ett eller annat sätt. Och 10 månader kommer gå snabbt. Har även sökt två jobb idag. På ica i söråker och på nån sushi bar i stan, HAHA. Behöver verkligen mera jobb nu, dock betyder jobb och skola att jag kommer behöva prioritera bort andra saker tragiskt nog, men men that's life. Skulle ändå behöva släppa det om 10 månader och jag vill verkligen satsa på skolan det här året och tjäna ihop bra med pengar till utlandsresor och körkort.

Uscha det är verkligen mycket pengar som måste rulla in på mitt konto de senaste 10 månaderna. Ska spara ihop till så otroligt mycket, men jag tror stenhårt på att; vill man så kan man! Imorron börjar jag 12:45, såå skönt sen har mina småtjejer träning så det blir en slapp dag.

Intressant inlägg, jag vet.


Magaluf, see you in 10 months! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0