Dör av uttråkan

Sitter i Stockholm hos min kära vän Elin, har varit här sedan i söndags, alltså i nästan 4 dagar och vi har gjort absolut ingenting. Vi verkligen suger på att fördriva tiden. Igår var vi ute i Vaxholm för att hämta min jacka och vi passade även på att spendera lite tid med min kusiner, trevligt värre. Denna kväll var vi ute och åt med min syster på Vapiano, mysigt mysigt och nu ligger vi bara i sängen och önskar att fredagen ska komma så fort som möjligt. 

Imorron blir det en tur ut till Sigtuna för att hälsa på en kompis och käka pizza (onyttigt skit som vi ätit hela denna vecka) Känner att jag inte hade mycket vettigt att skriva, ska försöka få igång min enda underhållning här; super mario. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0