Cause i gotta have faith

Klockan tickar mot 21:30 denna måndagskväll och denna dag vaknade jag upp med ett ryck hemma hos min kära vän Elin ca 10:15 av att hennes pappa sa att en svartvit katt blivit påkörd, härligt sätt att vakna på. Satte mig på vrålåket och åkte hem och fixade mig sedan åkte jag och Julia till birsta och jag hade ca 1.200 kr i plånboken, jag har ungefär 200 kr kvar, inhandlade inte särskilt roliga saker, snarare nödvändiga. Köpte även ett par klackskor som kanske inte var så nödvändiga men ack så fina.

Åkte sedan och tränade småtjejerna för att sedan åka till Elin där även Madde och Mikaela var, vi satt och chillade och lekte med Elins småbröder och nu sitter jag helt enkelt här och har nyss skrivit en packlista inför magaluf resan men kom på att jag måste packa dubbelt så mycket eftersom jag ska vara i huvudstaden en vecka innan också, uscha det här kommer bli jobbigt, men det är faktiskt lite kul att packa så det gör ingenting. Nä nu ska jag kila.


Ack så fagra tjejer :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0